Aku Sedang Berada di Satu Tempat..

By setanggi syurga on 9:38 PG

Filed Under:

Bismillahrahmanirrahim..


Indah sungguh ukhuwah Islamiyyah.. Hanya ini yang mampu aku lafazkan di saat ini. Semoga aku terus thabbat di atas jalanNya ini.. Ya Allah, aku tidak mampu.. Bantu aku ya Allah.. Dalam tempoh seminggu ini terlalu banyak kutipan-kutipanku.. Ingin sahaja ku catat di sini, namun ku percaya ini bukan medannya.. Aku sedang terfikir untuk 1 blog baru untuk catatan informalku.. Terlalu banyak yang ingin ku catat n buat masa ini aku masih xbersedia untuk kongsi seperti catatan yang lain..

Hmm..

Perlu ker cakap macam ni kat cni.. Kan baik buat jer tanpa gtau.. =p.. Hmm.. Allah..

Hari ini sahaja.. Terlalu banyak input.. Lagi problem xda gmbr yang dapat kutangkap.. Dengan hanya sehelai baju, aku berjalan jauh.. Berhari2.. [Lebih dari sehari, berhari-hari la kan?.. Hihi].. Xda bawa kamera.. Tu satu, yg lagi tensen, bateri hp dari semalam terpaksa d matikan.. Untuk save bateri.. Tapi macam tu pun, skrg ni bateri dah betul2 kong.. Uhuhuh.. Xdapat nk kontek sesape.. Apa kesudahan musafirku ini?.. Allah.. Allah.. [Pergantungan hanya kepada Mu ya Allah]..

[[Aku yang xpandai berbicara?.. Yer, aku sedar, aku xpandai berbicara.. Perlukah berubah.. Bukankah setiap orang punya personaliti yang berbeza.. [Kenapa perlu berubah??..].. Allah..]]..

Ya Allah, terima kasih atas setiap pengalaman yang Kau berikan kepadaku sehingga ke hari ini.. Hingga ke saat ini.. Aku berada di satu tempat.. yang.. aku nak sangat pergi.. [Walau pun ada tempat yang lagi aku nak p]..

Mak, ayah.. I miss u all.. [Alahai, manje nyer.. =p].. Orang kata, anak sulung manje.. Ngeh2..

1 ulasan for this post

Melawat akak

Posted on Ahad, Mac 21, 2010 9:43:00 PTG