13hb Mac 2010

By setanggi syurga on 9:54 PG

Filed Under:

Hari ini 13hb Mac 2010. Banyak agenda yang berlaku pada tarikh ini. Dan banyak juga yang terlepas dari aku mengikutinya.. Antaranya.. Uhuh.. Sedehnya nak sebut.. Ekspedisi Amal Anjuran "NISA' Negeri Sabah".. Wua... (meraung tak berair mata).. Hihi.. Aku baru sahaja balik dari menghantar ahli rombongan.. Dan paling menyedihkan (macam manalah boleh terlupa).. Aku xbawa kamera.. Adui!! Tensen tahap gaban.. Walaupun kamera hanya kamera cikai, tapi disitulah sumber inspirasiku (Uwek).. Hihi.. [Sedey..]..

Apapun selamat berekspedisi sahabat2ku.. And thanx a lot atas doa2 kalian untukku.. Sikit lagi nangis tadi.. Mujur sempat kutahan (Hihi).. Doakan aku juga ya.. Moga terus thabbat dalam jalanNya ini. "Bukan sedikit mahar yang perlu dibayar.. Bukan sedikit pedih yang ditagih..."

Aku nantikan gambar2 kalian.. Nani, jangan lupa penuhkan 8GB memory kamera Kak Kay tu.. Hehe..

Agenda lain biar masih jadi rahsia.. Rahsia ker.. Silap2.. Biar untuk tatapan sendiri.. Tak perlu dimaklumkan.. Tak penting.. Diorang sekarang dah sampai mana ya?..

Hanya ini foto yang dapat kutangkap.. Ehsan dari "Phone China" ku.. Huhu..

"Cukupkah sudah orang yang tinggal?"
[Haha].. Soalan yang salah.. Sepatutnya..
"Cukupkah sudah bilangan orang yang pergi?"
Kejam!! [=p]

Adedei..
Bikin jeles betulla budak2 ni.. Uhuh.. Xtahan..

Suasana di dalam Bas! Fiuh!
(Xpe.. InshaAllah.. Adalah hikmahnya tu aku tak dipilih kali ini)
Semoga selamat ya..

2 ulasan for this post

Tanpa Nama

haaaa, cemburu nya... btl2 melepas peluang utk join skali.. sedey..

Cekgu_jiyah

Posted on Isnin, Mac 15, 2010 8:05:00 PTG  

huhuh,,

g, nnti kita p keningau ya..

Posted on Sabtu, Mac 20, 2010 9:24:00 PTG