Misi Penyelamat & Kasih Sayang: Umas-Umas Di Hati

By setanggi syurga on 11:09 PG

Filed Under:

Perjalanan bermula.. Mujaheedah di belakang.. Try become a good followwer.. Good ker??.. Trase lak Cik Zinnirah kita nnti.. Hehe.. Pagi yang ceria.. Aku jugak yang terlewat menepati waktu yang aku sendiri telah persetujui.. 7.45 am d Bangunan MARA.. Dan aku terlewat hampir setengah jam.. Maafkan wahai sahabat..
Antara kediaman-kediaman peneroka FELDA..




Masih ada yang sudi belanja.. Thanx!! Masing2 tgh mnunggu order minuman masing2!! Belagak, macam turun p jalan.. Jalan2la memang.. Jalan2 cari mad'u.. =)


Tgh bincang apa tu Anak Bulan?? Serius jak nmpk??..


Singgah ziarah AJK PAS Kawasan, Ust Noryusry & anak baru lahirnya.. **Buruknya ayat.. Hihi

Sesi fotografi.. Gambar kenangan sebelum bertugas.. Kira orang, cukup x??

Tugas bermula.. Rumah pertama: Kami bergerak serentak.. 11 orang serbu sebuah rumah.. Untuk mendapatkan pengalaman.. Apa yang perlu dibuat, disapa n diisi borangnya.. Keta' jugak masa isi borang pertama ni.. ("_,)..

Sesi beramah mesra dengan penduduk FELDA..

Anak-anak peneroka FELDA yang memerlukan sebuah kerajaan yang jauh lebih bertanggungjawab pada masa akan datang!!

Terus bertugas: Melaksana Misi Penyelamat & Kasih Sayang..
Menuju Negara Berkebajikan


Kebanyakan isi rumah peneroka FELDA didiami oleh datuk, nenek n cucu.. Anak-anak bekerja di bandar2.. Mereka memberikan kepercayaan kepada kita untuk didaftarkan anak-anak mereka sebagai pemilih.. Sebelum mengundur diri, kami tidak pernah lupa untuk berpesan:
"Pakcik, pilihanraya nanti jangan lupa keluar mengundi.. Pilihlah kerajaan yang baik.. Kita cuba tukar kerajaan yang ada sekarang.. Di semenanjung sudah berubah, kasihan kita di Sabah, masih miskin tegar"


Sempat posed!!


PAS memimpin perubahan!! Dream Team!!

0 ulasan for this post