Hari.. Hari.. Hari..

By setanggi syurga on 10:57 PG

Filed Under:

Patut rasa xsenang duduk.. Rupanya masih ada banyak tugasan yang belum aku selesaikan.. Cukup banyak.. List sudah berapa kali bertukar, tapi masih belum mampu meletakkan aku berada pada keadaan stabil.. Allahu Rabbi.. Sudahlah jenis aku 'lambat' sket buat kerja.. And kena word by word, sungguh mencengkam pergerakanku.. Fuh!! Ya Allah, berikan aku fokus utk setiap gerak kerjaku!! Dengan usia yang semakin hari semakin bertambah, mungkin kah aku sudah terkeluar dari 'kelompok' anak muda.. Huhu.. =).. Kenyataan yang harus setiap antara kita bersedia..

Hari ni dah masuk hari Rabu.. Bermakna kita sudah berada d pertengahan minggu.. Sekejap hari lagi , minggu baru bermula.. Allahu Akbar!! November sudah memanggil!! Hurm.. Perlu banyak lagi belajar mengurus masa.. Aku benci pada keadaan 'xstabil'..

1 ulasan for this post

TAHNIAH! USAHA LAGI!

Posted on Selasa, November 09, 2010 10:43:00 PTG