Allahu Akbar.. ~Maaf Abg Dai~ Ini Kesilapan Besarku

By setanggi syurga on 2:43 PTG

Filed Under:

Ampun beribu-ribu ampun.. Ya, terlajak perahu bisa di undur, terlajak kata buruk padahnya.. Memang buruk.. Dan kini aku terhukum dengan salahku sendiri.. Harap masih ada kemaafan untuk ku.. Maaf abg Dai..

Taubat!!.. Ikutkan hati mahu sahaja aku hentikan ss05.. Rasional ka?.. Kerana mulut iman binasa.. Ampun..

Ya, aku yang bersalah mengharap dari live trafic semata2.. Apapun kepada guest/skdr pndgn: Harapan sy masih terbuka.. Sila berhubung di medan sebenar..

Ini kesilapan besarku.. Moga tidak diperpanjangkan.. [Tetiba rasa takut ke pejabat..] Opps.. Huhu.. Allah.. Ujian2.. Untuk kali kedua.. Taubat!! Xmau sudah terlibat!! Enuf!!

Tapi kenapa perlu takut untuk di uji.. Bukankah ujian akan menambah manisnya iman.. Hmm.. Allahu Akbar!! ~Siapa Guest??~ Perlukah aku ketahui??.. ~

[Peringatan Untuk Diri: Kalau tidak mahu dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai.. Kalu xmahu banyak timbul apa2 jangan main tulis sejak.. Kan dah dapat jadi macam orang UXXO].. Uhuh.. Hmm.. Diri, jangan takut untuk menulis!!.. [Opps.. Hehe].. Semua hanya akan berlaku dengan izinNya.. Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan.. Okays??.. Kembali Ceria`

0 ulasan for this post