Compress 3 Minggu Punya

By setanggi syurga on 9:59 PG

Filed Under:

Alhamdulillah.. Syukur kepada Allah.. Hari ni last sekolah bagi pelajar-pelajar.. n sesetengah guru-guru (ye ker?).. Tapi, of course bukan untuk aku.. Aku masih punya misi yang perlu diselesaikan. Rasmi n xrasmi.. Huhu.. Aku lakarkan disini untuk tatapanku.. Mungkin sebagai motivasiku sendiri.. Jauh daripada sifat menunjuk-nunjuk, riyak n so on..

Ramai yang bertanya, "Tek, kenapa asyik syukur jak?.. La, baguslah kalu syukur.. Bukan memang itu kah yang Allah nk pada semua hamba2Nya.. Aku paham apa yang dimaksudkan oleh mereka-mereka yang bertanya. S.Y.U.K.U.R: Tajuk posting ku yang terakhir. Berat mata memandang berat lagi bahu memikul. Hihi.. [Mar, ko bilang kakak macam Karam Sing Walia??.. betul ka ejaan].. Huhu.. Ya, agak sengsara aku dibuatnya dengan ni'mat sementara yang Allah tarik sementara ni.. Laptopku ku hantar untuk mendapatkan rawatan pakar. ICU corner!! Maha Suci Allah, pun begitu masih terlalu banyak ni'mat yang Allah bagi.. Sahabat yang ikhlas memberi bantuan, pinjaman demi pinjaman.. Tq ya kak min dll.. Ni pun, masih meminjam laptop kecik ASUS nya.. Memang benar, cukup terhalang aku daripada menyiapkan tugas2 harianku tanpa laptopku..

Sepanjang hampir 3 minggu mungkin aku xmencoret disini.. Ya ka?.. Banyak yang berlaku. [1.] Konvensyen Pendakwah Anjuran JAKIM Cawangan Sabah.. n sebelum tu lagi [2.] NISA Team Building Peringkat Negeri Sabah.. n sebelum tu lagi [3.] Konvensyen IT PAS Negeri Sabah. Alhamdulillah, aku masih diberi peluang untuk menambah ilmu yang sangat kurang dalam diriku. Terlalu banyak untuk aku kongsi. Tapi, peluang sangat kurang sekarang ini. Kalaulah aku diberi peluang. ("_,).. kan best?..

Pagi ni, line tenet skolah bagus skit. Aku gembira dengan perkara ni. Nak dijadikan cerita, pendrive la pulak tinggal. Uhuh. Ingat nak posting gambar2 menarik.. 3 Program: Terlalu banyak gambar2 yang ingin ku kongsi.. Sabar sajalah.. Ayatku semakin tunggang langgang. Suasana pejabat ni semakin haru-biru.. Bisingnya.. Rasanya cukup di sini sahaja.. Fokusku hilang!!

Penyudah yang tergantung.. Uhuhu..

0 ulasan for this post