Konvensyen IT: Catatan 1

By setanggi syurga on 8:22 PG

Filed Under:

01. Alhamdulillah selamat sampai ke bumi Tawau kembali. 65% daripada pengguna blog adalah wanita!! Itu fakta yang aku perolehi semasa konvensyen IT di Kundasang yang berakhir semalam. Hmm.. Mahu tak mahu aku kena akui. Positif atau negatif pada fakta itu, masing2 punya pendirian di sudut pandang yang berbeza. Dan wanita banyak menggunakan blog untuk berdiari, melayan perasaan.. Itu yang aku ingat, walaupun ada banyak lagi sebab2 lain. Dan aku xnafi. Sedang yang aku buat sekarang juga adalah meluah apa yang ada di kotak fikiranku. Betul, memang betul. Cuma content yang berbeza.

02. Terlalu banyak isi dapatan yang aku perolehi. Semoga diberi kesempatan untuk aku kongsikan bersama sahabat2 di luar sana. Sekarang waktu pejabat, tapi rasa xpuas kalu aku xmencoret sesuatu. Dan apa yang aku sedikit kesal, banyak softcopy pembentangan yang aku xdapat amik. Hanya kerana aku takut pendriveku yang sekarang ini terlalu kerap diserang virus. Antibody yang terlalu lemah. Apapun, aku masih berusaha jugak untuk dapatkan semua pembentangan2 tu. Semoga Allah permudahkan.

03. Pencapaian yang aku peroleh lagi dari Konvensyen IT ni [hihi], aku berjaya men'drive' walaupun hanya dari LD ke Tawau. Bukan apanya, dah lama xbawak kreta manual. Uhuh.. Bergegar jugak lutut. Lebih2 lagi penumpang yang aku bawak bukan calang2 nyawa. Alhamdulillah selamat jugak sampai ke Masjid alKauthar tepat jam 9 malam. Thank you Allah.

04. K, sambung lagi kemudian. I nak sambung kerja. Rindu kontinjen Tawau. Ngeh2.

0 ulasan for this post