Mak, ampunkan aku..

By setanggi syurga on 10:39 PTG

Filed Under:

Mum ku menangis lagi.. Air matanya tumpah lagi dibilikku.. Aku yang memang dah letih seharian di sekolah, dan sejak pulang dari sekolah tadi cuba menyiapkan tugasan sekolah, terhenti.. Terhenti dari meneruskan pekerjaanku.. Letih badan ditambah lagi dengan letih minda.. Letih perasaan.. Hatiku meronta.. Cukuplah air mata!!.. Astagfirullah.. Betapa sampainya hatiku??.. Sekian lama dia menjagaku selama ini, ini yang aku balas??.. Anak jenis apakah aku ini??.. Ya Allah, terima kasih kerana mengingatkanku.. Walau ini bicara hati cuma, aku tetap bersalah.. Mak, maafkan anakmu ini.. Derita si ibu, kenapa tidak sanggup didengar oleh si anak.. Sedang ku tahu, kepada siapa lagi si ibu boleh kongsikan hal2 dalaman keluarga.. Mungkin aib keluarga.. Ampun ya mak...

0 ulasan for this post