Mengisi masa yang ADA..

By setanggi syurga on 9:19 PTG

Filed Under: ,

Sekadar mgisi kekosongan ruang yang ada.. Blela bagi komen pas ni.. Cubaan pertama merangkap hobi baru.. Hehe.. Adik2 yg masih study, jangan duk 'menggatai' sangat nak menambah hobi baru pulak yer.. Hehe..

Gambar sepupu sepapat yang masih kecik..
Penat mengambil gambar2 diorang ni.. Ni je hasilnya.. Hmm..


Malam raya pertama..
Alahai sampai merajuk2 pujuk tangkap gambar


Mangsa buli di rumah. Aku kan kakak..
Sitti Zulaiekha.. Selamat menduduki peperiksaan PMR, adikku


Kalu chantek, jangan jeles..
Kalu xchantek, biasalah tu.. Sentuhan pertama..Hehe


Mungkinkah sentuhan terakhir??..
Dari kiri: My mum, kak ida(bpangkat makcik), auntie nor, n fuang isya


Mmm.. kuar kampus ni baru terasa luasnya dunia.. Tinggi n dalamnya ilmu Allah.. Ilmu agama, ilmu persahabatan, ilmu ekonomi, ilmu kekeluargaan, ilmu 'kesurirumahan tangga', ilmu kemasyarakatan.. And x ketinggalan ilmu photoshop n blog.. Hehe.. Ini semua meletakkan manusia tiada apa nilainya. Tidak ada apa yang boleh dibanggakan.. Bagaimana mungkin manusia di luar sana masih mampu membuat onar kepada Yang Maha Mencipta.

Apa yang berlegar di fikiranku sekarang ini, persoalan sekitar hakikat penciptaan manusia. Andai dapat aku rumus hanya dengan sepatah dua. Ahh, itu mustahil!! Manusia memang sering mengharap kesempurnaan dan sesuatu yang segera. Sedangkan setiap sesuatu itu ada step dan langkahnya. Mujur saja kuasa itu tidak diberi pada manusia.. Ya Allah, Kau Maha Mengetahui..

2 ulasan for this post

Cekgu xifu

Komen pertama

Dengan rasa rendah diri,
menjadi pengomen pertama,

persembahan yang menarik bagi org yang baru belajar, sentuhan yang agak kreatif dan hidup. Awak boleh pergi jauh....syabas....

(cam akademi lak)

Posted on Rabu, Oktober 15, 2008 11:07:00 PTG  
Tanpa Nama

yang... teringat kat syamil.....

Posted on Sabtu, Oktober 18, 2008 1:43:00 PTG