Setelah sekian lama..

By setanggi syurga on 7:38 PG

Filed Under:

Bismillahirrahmanirrahim..

Pagi yang indah.. Matahari mula memancar suria.. Aku tersenyum.. Sudah terlalu lama xmrasa seperti ini.. Bermonolog dalam diri.. Bukan untuk tontonan awam.. Walau ku sedar bila sudah di publish, maka secara rasmi, setiap apa yang terdetik sudah tidak menjadi rahsia lagi..

Kesibukan.. Kadang membuat aku begitu lelah.. Terlalu banyak yang menghalang, sehingga aku sudah terlalu jauh untuk mengkoreksi diri.. Letih.. Tapi, inilah sebuah perjalanan.. Kadang membuatkn aku terfikir, apa sebenarnya yang ingin aku capai dalam hidupku??.. Fuh!! Macam orang hidup yang xda matlamat shj!! Bukan itu maksudku..

Apapun, aku sangat bersyukur, sehingga di saat ini aku masih dikurniakan ni'mat IMAN & ISLAM.. Ni'mat bahagia bersama keluarga tercinta, dikelilingi sahabat sahabiah.. Apakah lagi ni'mat yang aku boleh dustakan??.. Keluarga yang begitu memahami.. Thanx mum.. Thanx dad!! I love U so much!!

Seketika aku terfikir, apa manfaat untuk aku kongsikan setiap apa yang aku rasa??.. Nothing!! Tapi, xjugak.. Biarlah org tahu apa yang aku rasa.. Orang tahu, yang aku orang yang sgt bahagia dengan apa yang aku ada hari ini.. Moga aku dapat aktif seperti dulu.. Berkongsi setiap cerita.. Yang aku lalui.. Sungguh!! Kesibukan 3,4 bulan yang lepas, sedikit tidak memberi aku peluang untuk berkongsi.. Kongsi gambar menarik??.. ("_,).. Terlalu banyak.. Laptop kong!! PC kong!! Fuh, sgt menguji jiwa.. Dan netbook ini juga jadi peneman.. Setia berkhidmat, di kala yang lain sudah terdampar entah d lautan mana.. Tertarik pada satu kata kat wall post fb sahabiah.. "manusia akan mencari apabila darurat, apabila senang dengan mudah kita ditinggalkan" Hurm.. ada betulnya.. Tapi mungkin lebih baik, kita ubah cket ayat tu.. "Manusia mudah tertarik pada sesuatu yang memberi manfaat, maka jadilah kita orang yang banyak memberi manfaat kepada orang lain" wink wink ^_^..

Jam dah nak pkul 8.. Ada kerja yang perlu diselesaikan.. Pelik!! Xkerja, tapi banyak kerja.. Huh!! Kepada yang membaca, doakan aku.. Untuk setiap langkah kita, menuju redhaNya..

0 ulasan for this post