Ruang 1: Madinah ~ Masjid Nabawi

By setanggi syurga on 6:52 PTG

Filed Under: ,

Mencari kesempatan memang agak sukar sekarang. Memenuhi masa 'rehat' untuk diri sering aku utamakan sekarang ini. Kenapa harus ini terjadi? Hampir dua minggu sudah berlalu 'perjalanan panjangku', tapi masih tak mampu untuk kuatur kembali jadualku supaya kembali stabil.. Ya Allah, beri aku sedikit kekuatan..

Berhati-hati dalam berkata2 juga harus aku beri perhatian sekarang.. Begitu siniskah aku sejak akhir-akhir ini?.. Aku jadi semakin keliru.. Bukankah bila terlalu memendam membuat orang boleh jadi rimas terhadap kita??.. Aku rasa aku dah cukup xbanyak cakap, tapi masih perlu jadi 'terlalu' berhati-hati dalam berkata2..


Kurangkan monolog, tingkatkan prestasi!! Motivasi untuk diri!!

Sekadar untuk memenuhi janji sebelum ini, untuk mengupload sedikit lensa dari Tanah Suci.. Moga kenangan itu terus mekar dan membuahkan iman.. Mampu menerobos sempadan iman.. Allahu Akbar!! Rindu..

Ya Allah, rindunya aku dengan Masjid NabiMu..



Salah satu kedai berhampiran hotel tempat menginap.. Sesetengah kedai, sebelah malam diorang tutup dengan kain jer barang2 jualan mereka yg kat luar.. Kalu kat Malaysia buat macam tu, alamat bengkrap la..

Rindu!!!! [Ada kisah menarik disebalik foto ini].. Ngan MakCik Maya.. Ketawa malam-malam buta sampai nak pecah perut.. Allah..

0 ulasan for this post