Pagi Ini Lebih Bertenaga

By setanggi syurga on 8:14 PG

Filed Under:

Alhamdulillah.. Rasanya memang adalah 'aura' blogging ni yang tersendiri.. Semalam dapat tidur dengan lena 'sedikit' selepas melepas rasa.. Hihi.. Perempuan, perempuan.. =p Opps.. Biarlah, aku nak kata apa pun.. Semalam tidur dengan meja 'kerja'ku tidak berkemas.. Katil jangan ceritala.. Macam sarang tikus.. Penuh dengan segala isi fail.. Huhu.. Bukan 'najis' tikus ya.. Ngeh2.. Dan sehingga di saat ini, hanya sedikit barang yang berterabur semalam dapat kukembalikan ke tempat asalnya.. Apa yang pasti, sebelum 2pm nanti, bilik ini akan kembali kemas.. Kemas ker?.. Huhu.. Hihi..

Berbekalkan Kopi Radix, peneman setia.. Aku masih mampu bertahan di meja ini.. Sehingga di saat ini.. Selepas penat, aku berhenti seketika, untuk menambah 'aura'.. Haha.. Dan di saat ini, sedang berlangsung 'Latihan Kemahiran Kepimpinan' anjuran DMPP.. Sepatutnya aku berada di sana.. Huhu.. Opps.. Terlebih perasan lak.. Ya, aku ingin sekali ke sana.. Mesti aku xlayak untuk berada di sana kan? Thats y, kakiku xsmpi.. Selamat berkursus buat Peserta Kursus.. Dan aku masih di sini.. Xpa2.. Teruskan kerja..

Masih ada urusan yang perlu aku selesaikan.. Dan pagi ini kena lebih bertenaga!! Chayyok2!!.. Fight-o, oh! [Haha]

Halwa Telinga [ketika ini]: Ucapan Kuli Ttg Royalti Minyak Klate

0 ulasan for this post