Tiba Masa Untuk Hibernate

By setanggi syurga on 12:01 PTG

Filed Under:

01. Pengumuman ini terpaksa dibuat untuk mengelakkan sebarang spekulasi kurang sihat. Uhhuhu. Maklumlah, dah jadi orang glemer ni.. Haha.. Kali ini, aku diuji dengan 'laptop'ku yang terpaksa d hantar ke ICU. Mungkin, ini kali terakhir untuk aku buat lontaran. Begitu jugak dengan laman2 yang terpaksa aku handle sebelum ini. Bergh, macam la apa..

02. Tapi itulah aku cakap, mungkin xdapat untuk beberapa ketika. Sedang di tempat kerja pun, aku cuma ada PC ini sahaja. So, dah mmg btul2 xda sumberla kan, untuk ber'maya'.. Semoga masa2 hibernate ini tidak banyak kerja2 yang datang. Hanya itu yang mampu aku harapkan disamping mengharapkan tempoh hibernate ini akan berakhir dengan cepat. Ameen..

03. Buat sahabat2 diluar sana, yang ingin memberi bantuan.. hehe.. Sangat dialu2kan. OK la macam makin menggila PC ini.. Uhuh.. Selamat berehat PC ku..

04. Sedeh2.. Seminggu?.. Dua minggu?.. Sebulan?.. Dua bulan?.. Uhuh..

2 ulasan for this post

hehehe..sabar ya dik.." Innala MaaSobirin" nanti dptlah tu memposting.. kali lebey2 tu posting mu kalu sudah sihat walaafiat.. hihihi " ;)

Posted on Isnin, Oktober 19, 2009 1:35:00 PTG  

hehe..tq kak..

n alhamdulillah, Allah btul3 syg..smntr pc tu di 'icu'kan, ada insan yang sudi bg pinjam pc/lptop.. lagi comel n lagi cute..sama la ba tu kan..hehhe.. sayang semua

Posted on Selasa, Oktober 20, 2009 7:55:00 PG