Cuti Ganti

By setanggi syurga on 8:42 PG

Filed Under:

Saja nak crita crita peribadi. Dah nama pun blog pribadi. Hari ni, skolah buat ganti cuti ganti. Gembira ada, xsuka pun ada. Gembira sebab ada 3 lagi cuti ganti yang perlu diganti. Tolak hari ni ada 2 lagi. Bila la dapat ganti tu. Xsuka sebab, aku dah ada appointment dgn Team NISA Negeri, nak buat meeting hari ni. N seperti dalam jadualku, ada 3 meeting serentak hari ni.. Campur sekolah ganti, ada 4 agenda yang perlu diselesaikan. Dalam kes ni, memang kena bijak pilih keutamaan. Betul xbetul apa yg aku buat, aku serahkan padaNya.

Sekolah ganti ni smpi jam 11.30 jak, so aku ble kuar lepas tu.. Tu pun, aku tgh usaha klu ble kuar lebih awal.. Coz, aku set meeting NISA Negeri kul 11.15am.. Harap xteranjak sangatla.. Uhuh.. Meeting Konvo PASTI kui1 pm, aku dah hntr laporan by sms dengan kak Arma.. Tq ya kak.. N kui 2pm lak meeting Mukhayyam Muslimat Negeri. Keje2 perhubungan baru 20% aku siapkan. Uhuh.. Moga2 xjejaskan sangat perkembangan seperti yang diharapkan. K, setel crita utk hari ini.

Bila dah jarang dapat online ni, mcm byk nk crita.. Tapi, mesti akan jadi celaru.. Crita konvensyen IT xhabis lagi.. Maafla.. Xtau dapat smbung ke tak catatan tu.. Sabor jelah.. Semoga Allah terus bagi kelapangan untuk kami2 terus bergerak kerja..

Kepada sahabat2 yang lain, aku rindu kalian. Kalian apa khabar? Aku nantikan kalian di meeting nanti ya.. Apa crita terbaru kita?? N mcmn halatuju NISA kita untuk tahun hadapan? Mesti masing2 dah penuh dengan idea2 yang bernas.. Itulah yang paling aku harapkan. Rindu2!! Ubati rindu kami ya Allah.

0 ulasan for this post