Menjelang 4hb September..

By setanggi syurga on 1:35 PTG

Filed Under:

Baru jer sebentar tadi Dr Rosni call ("_,).. Ukkhuwah Islamiyyah betul2 mengagumkan aku.. Orang yang tak pernah dikenal selama ini.. Akhirnya, kami dapat berhubungan dengan baik, walaupun tak dapat kunafi, ada riak segan aku dengan beliau.. Pengarah NISA Malaysia.. ("_,).. Bukan calang-calang orang.. Bukan calang2 sibuk. Siapalah aku berbanding dengan pimpinan PAS yang lain, namun perjuangan ini banyak memberikan aku peluang untuk bertemu dengan mereka2 semua.. Dan hujung minggu ni, kami* akan terlepas bersama dengan Ketua Penerangan Dewan Muslimat PAS Pusat, Pn Salbiah, yang sudi menghadirkan diri bersama Muslimat Kawasan Tawau.. Terlepas peluang bersama Pn Salbiah, tapi akan berpeluang bersua muka dengan Ustazah Nuridah, Ketua Muslimat PAS Pusat.. Allahu Akbar.. Betapa besarnya hatiku.. Ya Allah, peliharalah hambaMu ini.. N bantulah aku untuk terus berada di jalanMu ini.

Kesempatan bersama NISA Malaysia dan NISA Negeri yang lain, moga dapat memberi momentum yang baru buat aku n sahabat2 dalam mengatur langkah di bumi Sabah tercinta. Besar sungguh cabaran maka hati2 yang bawa misi besar ini perlu dibesarkan jua.. Taman Melewar, nantikan kami.. Heheh..

2 ulasan for this post

semoga selamat dalam perjalanan..elok2 di sana..timbalah sebanyaknya ilmu dan pengalaman..moga Nisa'Sabah dan Tawau terus utuh di bawah kepimpinan berkualiti..

Posted on Khamis, September 03, 2009 8:53:00 PTG  
syaf_upsi

salam kak..ingatkn dpt jumpa kkak d TM hjung mggu nie..tp, niela yg dkatakn kta mrncg tp Allah jga mrncg..dn perncgnNya yg lbih utama..hjung mggu nie bnyk komitmen yg prlu d tmpu d kmpus..smoga kkak2 smua mndpt 1 penglamn dn ilmu yg brmanfaat tuk d aplikasikn d bumi sbh dn twu khususnya..~muslimat berani utk merobah~..melangkah dn terus melangkah lagi Nisa' twu & sabah..:)

Posted on Khamis, September 03, 2009 9:32:00 PTG