Komen untuk satu blog sahabat

By setanggi syurga on 6:10 PTG

Filed Under:

Ni komen untuk satu blog sahabat.. Entahla, aku dah banyak bg comment kat blog2 lain, tp, blog yg satu ni.. Mmg xlepas.. Uih, ada prasyarat ka utk blog yg satu ini??.. Boleh tahan!! Ini cubaan yang entah ke berapa kali tau.. Alih2, aku alihkan comment itu ke blog ini.. Hihi.. Biak pi la..

"Mm.. Dah komen tadi.. Tp, xtau p mana komen tu.. Adui na, tensen2!! Kata2 kdua susah nak sama dengan kata2 pertama.. Nasibla geng.. Cuma I nak tekankan kat cni, I suka ayat "Jika kita lebih telus kepada diri sendiri, kita akan lebih dekat dengan ketenangan".. Hmm.. Dalam maknanya.. Kita xble n x akan mampu nk tipu diri sendiri!!.. Buatlah yang terbaik!! Jauhkan malas (hehe).. n kembali kepada fitrah!!.. Pasca Ramadhan yang masih menuntut banyak gerak kerja.. Chayyok2!! [Peringatan buat diri sendiri]"

1 ulasan for this post

Melalui fasa-fasa penyembuhan luka dan merawat parut agar jangan berdarah kembali satu proses yang sulit dan sukar. Acapkali kena berperang dengan diri sendiri. Dan terlalu banyak kali kena memujuk diri sendiri..hingga rasa sendiri dan tidak berteman itu sudah lumrah dan rutin yang harus ditempuh samada suka atau paksa rela..Doakan lah agar semuanya dapat diselesaikan dengan jayanya..berjaya menelan ubat yang sangat pahit ini!!

Posted on Isnin, September 28, 2009 7:51:00 PG