Catatan di Satu Sudut

By setanggi syurga on 10:13 PG

Filed Under:

Hmm.. Duduk disatu sudut.. Di sebuah pejabat.. Aku sudah mula memahami n sejak seminggu ini memerhati gelagat setiap satu karektor baru yang hadir dalam kehidupanku di dunia pekerjaan ini.. Lucu pun ada.. Rasa masih belum dapat memahami mereka.. For sure la kan.. Aku memang jenis susah nak ramah dengan orang.. Lebeh2 lagi, dalam situasi ini, sebagai pendatang baru kepada 25 kakitangan di sekolah ini.. Aduh, cabaran jugak rasanya. Apapun, apa yang dapat aku rasakan di hari kelima ini, suasana enjoy sudah mula terasa.. Aku ada sebab tersendiri kenapa aku xmahu bergaul dengan guru-guru yang lain, buat masa ini.. Masih banyak tugasan luar yang perlu aku siapkan.. Alhamdulillah, aku berjaya jugak akhirnya menyiapkan movie PASTI untuk Majlis Ramah Mesra PASTI 2009 ahad ini.. Tq Allah, atas kelapangan masa yang Kau berikan. Sememangnya, balik dari kursus Ahad baru ni, terlalu sarat rasanya kepalaku dengan tugasan baru dan lama yang bercampur baur.. Masih ada sket masa lagi yang perlu aku selaraskan untuk membolehkan aku mendapat kestabilan.. Wow.. Aku benci suasana yang dluar kawal..


Baru sebentar tadi aku melihat posting2 bbrapa orang sahabat.. Ini yang membuatkanku teruja untuk membuat postingan..hehe.. Tahniah buat sahabat chemistku.. Ya, byk jugak hikmahnya postingn2 ni ya.. Mungkin kita ble lebih tahu apa yang berlaku d sekitar sahabat2 kita.. Berusaha untuk lebih memahami sahabat.. Tak gitu TSU??.. Tahniah jugak buat TSU ku.. Alhamdulillah..Tawau jugak tempat kau berbakti.. Sekurang2nya xpatahlah sayap kakak.. Uhuh.. Perlu sayap dah skg.. Xmampu dah nk bdiri sorang2.. Dari dulu pn, xmampu sbnrnya, cuma bila taklifan lebeh, sokongan dari sahabat pun diharap lebehla kan?..

Sepanjang minggu ini, aktiviti harianku cukup terjejas.. Semuanya jadi kacau.. Aku masih dalam cubaan.. Hopefully, next week aku dah boleh start fokus pada kerjaku.. Apapun, ia bermula dengan perancanganku untuk hujung minggu. Hujung minggu ni yang sarat dengan program.. Mampukah aku merancang kerja dalam waktu2 sebegini.. InsyaAllah.. Aku harus kuatkan diri jugak!! Ini penegasan yang perlu aku buat.. Hujung minggu ni, actually aktiviti xla heavy sgt, coz just hadiri majlis makan2 jak.. (hehe).. ye ker ada makan2.. Tapi perancangan untuk hujung minggu depan... uhuh.. terus pening kepalaku.. Slot Bicara Bersama Bonda; nak rangka apa ya?..

3 ulasan for this post

kursiah_athirah

hehehe...aku mula menyukai susunan ayat2mu dlm posting kali ni..kira mau blajar nie..mau capai mcm mira..for sure jauh lg..wah, busy btl ko ya..moga Allah memudahkn urusanmu..aku mau bantu pun..apa jak la kebolehan yg aku ada..huhuhu..ko pun tau kan..

Posted on Jumaat, Julai 10, 2009 2:25:00 PTG  

HAHA.. ADA PLAK YG SUKA SUSUNAN AYATKU... KO NI BIKIN LUCU.. HEHEEH.. XPALAH.. AT LEAST ADA PEMINAT JUGAK.. HAHAHAH

Posted on Jumaat, Julai 10, 2009 2:38:00 PTG  

wah, mo komen gak.. insyaAllah mmg sayap kakak x patah.. kerna kakak mampu terbang tinggi.. hehe...

Posted on Khamis, Julai 16, 2009 3:22:00 PTG