Jun yang hampir berlalu

By setanggi syurga on 1:16 PG

Filed Under:

Bismillahirrahmanirrahim..

Hmm.. Lama xbersidang.. Bersidang di alam maya.. Nama pun maya, sedang kita berada di alam realiti.. Fiuhh.. Terbukti!! Pelat sungguh sudah bahasa ku.. Hua..hua..hua.. Posting terakhir 4 Jun, tu pun macam dipaksa sbnrnya tu.. Tanpa sepatah kata, hanya 'Poster' xserupa poster sahaja yang dapat di upload.. Aku rindu kesibukan ini, yang membuatkanku terkejar2.. Ye ker?.. ("_,).. Bulan Jun yang penuh dengan jemputan kenduri kendara.. First mintak ampun dan maaf xdapat penuhi jemputan sahabat-sahabiah.. To: Suliani, maaf betul2 Su.. Xtaula ko maafkan ka x.. Apa khabarmu sekarang? Aku cuma sempat membelek2 nabilapress mu..Namun, hampa.. xda satu gambar pun yang ko posting d blogmu.. sue, postingla.. Xkan sibuk betul sudah after bertukar status ni..

Tahniah jugak buat cousinku.. Berani2 ko langkah bendul dengan aku.. Haha

Bertembung dengan semua kenduri kendara ni, agenda yang tersangatlah pentingnya.. Juga aku lepaskan begitu sahaja.. Muktamar Agung PAS Pusat.. Tiga Dewan bermuhasabah, menilai kekuatan kelemahan, n memperbaiki, memperkasa gerakan.. Media perdana xkurang sebuknya.. Lagi sebuk dari pimpinan n perwakilan.. Semoga terbuka juga akhirnya pintu hatimu.. Pandanglah dengan mata hati.. Terlalu banyak yang berlaku sepanjang masa ini.. Xdapat dirungkai dengan 2 perenggan ayat berterabur ini..

Skitlah.. aku mnyeru pada blogger2 baru.. Where are u all now? Heheh.. Xsempat nk amik gmbr aritu, coz cbuk jugakla aku ini untuk menimba ilmu2 yg belum ku ketahui.. Walaupun aku sedar, akhirnya aku juga tersungkur sebelum tamat sesi Bengkel IT bertempat d Kolej Komuniti 13 Jun baru2 ni.. Kepada Kak Asiah: Aku semakin merinduimu.. Mujur saja hampir setiap minggu aku dapat bertemu dgnmu.. Sayang kakak.. ("_,)

Last, but not least.. Sekalung Tahniah buat Ketua Unit Khidmat Kaunseling NISA Kawasan Tawau. Semoga baitu dakwah yang dibina akan menghangatkan lagi pentas dakwah di bumi Tawau ini. Honeymoon tu jangan lama sangat. Meeting NISA berlambak2 dah ni menanti..

0 ulasan for this post